Melty Blood: Type Lumina versie 1.3.3 patch notes

Melty Blood: Type Lumina versie 1.3.3 patch notes

Melty Blood: Type Lumina heeft een nieuwe update gekregen, versie 1.3.3, die nu beschikbaar is voor spelers. Het grootste deel van deze update gaat over het oplossen van bugs. Problemen met een paar personages, systemen, modi en meer zijn opgelost in het spel.

Volledige patch-opmerkingen voor versie 1.3.3

  • Er is een probleem opgelost met de volgende tekens:
    • Rode Arcueïd
      • Blowback Edge Standing C kan niet worden verdedigd terwijl het in de lucht is.
    • Sabel vast
      • First Air Add werd vaak per ongeluk veroorzaakt.
    • Mario
      • Het is gemakkelijker om Blowback Edge Crouching B te stoppen.
    • Neco-Arc
      • +B veranderd in de lucht zodat het de rug kon beschermen bij de landing.
  • Deze bugs in het systeem zijn verholpen:
    • Schild
      • Gewijzigd wat er gebeurt als je twee keer snel op de D-knop drukt.
      • Afscherming in de lucht op lage hoogte is gewijzigd.
      • De stoptijd voor het niet bewaken met een schild is weggenomen.
    • Omlaag-Links+C
      • Een bug opgelost waardoor de tegenstander soms niet sneller begon te bewegen dan de speler wanneer de speler een sprongaanval gebruikte om in de tegenaanval te gaan.
    • Vloerworpen
      • Een bug opgelost waardoor de worp soms niet gebeurde.
  • Mix en match
    • Een bug opgelost waarbij de tijd zonder techniek voor grondstuiterende bewegingen niet de juiste hoeveelheid daalde op basis van hoe lang de reeks was.
    • Een bug opgelost die ervoor zorgde dat het proces van het maken van sprongaanvallen langer duurde zonder technologie om ook van toepassing te zijn op unieke vaardigheden die in de lucht worden gebruikt.
    • Een bug opgelost waardoor de tijd zonder technologie in sommige gevallen korter was dan in eerdere versies.
  • De volgende bugs zijn opgelost in spelmodi:
    • Vermelde bestelling
      • Er is een bug opgelost waardoor Rapid Beat Type terugging naar de standaardinstelling toen de stand-by voor training voorbij was.
    • Herhalen
      • Er is een bug opgelost waarbij herhalingen van opnamen in netwerkmodus niet het juiste Rapid Beat-type lieten zien.
      • Nog een paar kleine bugs opgelost.

Over Melty Blood: Type Lumina

Dit is de nieuwste in een reeks 2D-vechtgames gebaseerd op de visuele roman Tsukihime van TYPE-MOON.

Dramatische gevechten tussen bekende personages uit Tsukihime: A Piece of Blue Glass Moon staan ​​op het punt opnieuw te beginnen.

Gloednieuwe verhalen, afbeeldingen en personages

Ontdek een geheel nieuwe MELTY BLOOD-wereld gebaseerd op de gebeurtenissen in Tsukihime: A Piece of Blue Glass Moon, geschreven door Kinoko Nasu.

Elke playthrough heeft zijn eigen gevoel omdat het verhaal van elk personage zijn eigen gebeurtenissen heeft. Dit draagt ​​bij aan de ervaring als geheel.

De graphics zijn bijgewerkt met HD-graphics en speciale aanvallen hebben nu animatiesequenties gemaakt door A-1 Pictures.

Dialoogvenster is volledig ingesproken en verandert afhankelijk van welke personages in de strijd zijn. Zo kom je meer te weten over hoe de personages met elkaar overweg kunnen.

De beroemdste gevechtssystemen

Gebruik Melty Blood-mechanica zoals Aerial Combos, Shields, Magic Circuits, Arc Drives en Last Arcs, evenals een paar krachtige nieuwe bewegingen van het Moon Skill-systeem. Bovendien is er een gloednieuw, gebruiksvriendelijk besturingssysteem toegevoegd om de intense gevechten een beetje gemakkelijker te hanteren te maken, terwijl het evenwicht bewaard blijft waardoor zowel ervaren spelers als nieuwe spelers kunnen genieten van de wereld van Melty Blood tot in de puntjes. ten volle.

Rollback-netcode wordt gebruikt in online gevechten

Rollback-netcode wordt gebruikt in MELTY BLOOD: TYPE LUMINA om ervoor te zorgen dat online gevechten met andere spelers stabiel zijn.

Veel manieren om aan te passen en een galerij

Verander je naam, je profielpictogram en de kleding die je personage draagt ​​tijdens de strijd. Zelfs online matches kunnen ze gebruiken.

In de galerij vindt u afbeeldingen, openingsfilms, muzieknummers, stemmen, pixelart en meer. Je kunt ook gastillustraties bekijken die zijn gemaakt door artiesten die aan TYPE-MOON-games hebben gewerkt.