orbit.industries – versie 1.0.2 patch notes

orbit.industries – versie 1.0.2 patch notes

Klabater en LAB132 hebben hun ruimtestationbouwer, orbit.industries, geüpdatet naar versie 1.0.2. Het heeft bugfixes, nieuwe functies en opnieuw uitgebalanceerde gameplay.

Versie 1.0.2 – patch-notes

  • FIXES:
    • Beschikbare projecten opgelost die vastliepen;
    • Vaste crash gerelateerd aan het plaatsen van systemen;
    • Vaste crash tijdens productiesimulatie;
    • Opgeloste crash gerelateerd aan bewegende systemen;
    • Opgelost: bevestigingspunt A16M-connectormodule werkt niet zoals verwacht;
    • Opgeloste prestatieproblemen op zeer grote monolithische ASL-structuren;
    • Vaste crash gerelateerd aan draaddeeltjeseffecten.
    • Een bug opgelost waardoor de trofee “Space Tourism” niet kon worden ontgrendeld toen aan de vereisten was voldaan.
    • De “Social Distancing”-trofee is te snel ontgrendeld
    • Fixed dat de “Multi Tasker”-trofee niet ontgrendeld werd toen aan de vereisten werd voldaan
    • Een bug opgelost waardoor de “Architect”-trofee niet kon worden ontgrendeld toen aan de vereisten was voldaan.
  • UPDATES:
    • Hints toegevoegd voor volgende onderzoeksprojecten in de weergave “Inkoop”;
    • gemarkeerde vluchtvectoren van modules in bouwmodus als ze botsen met andere modules;
    • ingeschakelde AI-stationrapporten in de spelmodus Eindeloos; toegevoegd draadefficiëntie-display;
    • verborg de HUD-invoerlegenda van het station wanneer SMI open is om dubbele markering tijdens de tutorial te voorkomen;
    • renderproblemen opgelost bij het aanmeren van schepen;
    • DRS laat nu drones spawnen. De projectdetails tonen nu de voortgang van elke resource afzonderlijk.
  • Wat is er veranderd:
    • Invoer vloeibaar gas verwijderd uit EXSY (blussysteem) module/systeem.
    • Verhoogd onderhoud van HCA (Habitat Capsule) module/systeem.
    • Verlaagde personeelsoutput van HCA (Habitat Capsule) module/systeem.
    • Verhoogde personeelsoutput van CAB (Cabin) en QAT (Quarter) module/systeem.
    • Verminderd onderhoud van CAB (Cabin) en QAT (Quarter) module/systeem
    • Technische afhankelijkheid van BUHA (Bulkhead) module/systeem verwijderd en personeelsbehoefte met 100 verhoogd

De nieuwe 1.0.2-update voor orbit.industries kan nu worden gedownload door iedereen met een Nintendo Switch.

Over orbit.industries

Bouw en onderhoud je eigen ruimtestation!

Niemand kan je horen schreeuwen in de ruimte, of het nu een kreet van overwinning of een kreet van frustratie is. Dus, ruimtepionier, wat zal het zijn als jij de leiding hebt?

BOUW EEN PRACHTIG UITZICHT

Bouw, installeer en herontwerp je station tot in de perfectie in volledig 3D met behulp van de verbluffende graphics van Unreal Engine 4. Bekijk je creatie van alle kanten en zoom in en uit om te zien hoe mooi het is.

Kijk naar de prachtige sterrenbeelden, nevels en planeten in de eindeloze spelhemel. Het ontwikkelteam heeft wekenlang onderzoek gedaan naar deze dingen om ze er echt uit te laten zien in het spel.

FOCUS OP DE SAMENVATTING

Houd de productiecycli, bronnen en hoe ze worden gedeeld bij, en stel ze in. Focus op efficiëntie of opbrengst, behandel alles als een spreadsheetmodel, maar met een abstract lay-outsysteem dat eruitziet als een printplaat om u te helpen de beste verbindingen, hoeken en gaten te ontwerpen om van uw station een technisch succes te maken.

ECONOMIE, FOUTEN EN MEER!

Een uniek economisch systeem geeft u een hoofddoel: uw station goed laten werken en geld verdienen, anders faalt u.

Er zijn echter een aantal zaken die de normale gang van zaken in de weg kunnen staan. Deze omvatten hackeraanvallen, fouten en storingen die elke module en elk systeem kan veroorzaken wanneer u het station beheert.

Je productie kan ook gewoon te groot worden omdat het zo moeilijk is om dingen te maken, dus plan, doe en ontwerp tot in de perfectie.

ONTDEK ONBEKENDE PLANETEN

Er zijn 3 verschillende campagnemissies waarbij je de omgeving van de planeet moet veranderen en het gemakkelijk moet maken om van te leven en middelen te krijgen.

Elk van deze missies heeft een verhaal en laat je je concentreren op een van de twee spelmodi, zodat je je station kunt bouwen op een manier die je helpt hun doelen te bereiken.

Wil je de meest productieve, de meest efficiënte zijn of de modules instellen die er het beste uitzien? Zolang de missie is voltooid, kan alles.

EINDELOZE DROMEN

Je kunt ook ontspannen en proberen het beste station ooit te bouwen, zowel in termen van hoe het eruit ziet als hoe goed het werkt, in onze Creative of Endless-modi, die voor dit doel zijn gemaakt.

orbit.industries haalt ideeën uit klassieke sciencefictionboeken, films en populaire ruimteopera-tv-shows en combineert deze met echte kennis en vooruitgang op het gebied van ruimteverkenning, ruimtetechniek en het ontwikkelen van orbitale stations.