Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers 90% afgerond + informatie

Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers 90% afgerond + informatie

The Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers Japanse livestream vond plaats en veel meer informatie over het stijlvolle aankomende musou-spel werd onthuld door Atlus.

Er is ook een verrassing voor degenen onder u die Super Smash Bros Ultimate bezitten, want u krijgt een speciale Persona 5-geluidsset.

Atlus zegt dat de ontwikkeling van de game soepel verloopt omdat deze momenteel voor ongeveer 90% voltooid is.

Super Smash Bros. Ultimate save data op je Nintendo Switch, je ontvangt de “Persona 5 Sound Set”, die het Persona 5-gevechtslied “Last Surprise” en Persona 5 Royal preventieve gevechtslied “Take Over” bevat, die kan worden gebruikt als de standaard gevechtsmuziek voor Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers.

Persona 5 Scramble: The Phantom Strikers details

  • De ontwikkeling is voor 90 procent voltooid. Fijnafstemming is vanaf hier de focus.
  • Veel Persona-fans in Omega Force werken aan de game, die de game naar een behoorlijk hoog kwaliteitsniveau brengen.
  • Persona-onderhandelingen worden op natuurlijke en strategische wijze in de actie opgenomen.
  • In plaats van simpelweg een actiespel te zijn waarin je wild rondsnelt, is er een goed verhaal met karaktergroei en dergelijke.
  • Sommige personagemodellen zijn geleend van Persona 5, terwijl sommige nieuw zijn gemaakt.
  • De game wordt gemaakt om te worden ontvangen als een van de games in de Persona 5series.
  • Of Confidant of verhaalpersonages verschijnen, is nog steeds een geheim.
  • U kunt verschillende acties ontketenen door een combinatie van de knoppen Vierkant en Driehoek.
  • Er wordt ook geschoten.
  • Wanneer je een Persona oproept, kun je een vaardigheid kiezen met de knoppen omhoog en omlaag. De hoofdrolspeler kan ook Personas wijzigen met de linker- en rechterknop.
  • Wanneer je een Persona oproept, komt de tijd tot stilstand. Omdat informatie over de vijand wordt weergegeven, kun je zorgvuldig de Persona en de vaardigheid kiezen die bij de vijand past.
  • Het aanvalsbereik van een Persona verschilt afhankelijk van de vaardigheid.
  • SP is belangrijk. Strategieën zoals het raken van de zwakte van de vijand of het opslokken van een breed scala aan vijanden zijn essentieel.
  • Wanneer je je pistool neerschiet, komt de tijd tot stilstand. Er is ook lading schieten. Elk personage heeft zijn eigen pistool.
  • Afhankelijk van de strijd kun je ook ontsnappen.
  • Met de ‘Phantom Move’-mogelijkheid zijn behendige bewegingen en aanvalsacties met achtergrondobjecten zoals verkeerslichten en straatverlichting mogelijk.
  • Je kunt gaan van schieten tot het achtervolgen van de vijand.
  • Het concept van buffs en debuffs zit ook in het spel.
  • Door de zwakte van de vijand te raken, zal het een technische hit worden en grotere schade aanrichten.
  • Door de schildmeter van de vijand te verlagen, die direct naast hun HP-meter ligt, kun je One More en algemene aanvallen ontketenen.
  • Je kunt ook een Persona oproepen terwijl je in de lucht bent.
  • Je kunt aanvallen door een patrouillewagen te laten exploderen. Het is een vlamattribuutaanval.
  • “Show Time” is in het spel. Omdat Joker van persona kan wisselen, heeft hij voor elk verschillende showtijden.
  • Je kunt bevriend raken met Personas. Persona-fusie zit ook in het spel.

Verhaal en nieuwe personages

  • Terwijl de personages naar de verschillende steden van Japan reizen, hoopt Atlus aspecten naar voren te brengen in de personages die niet in Persona 5 worden getoond.
  • Ze willen Phantom Thieves afschilderen als tieners die plezier hebben. Er is een idee van het willen belonen van de Phantom Thieves die zo hard hebben gewerkt in Persona 5.
  • De instelling bestaat uit meer dan alleen de vijf steden die eerder zijn aangekondigd.
  • Sophia (geuit door Misaki Kuno) is een meisje dat de Phantom Thieves in een andere wereld ontmoeten. Ze werkt samen met de Phantom Thieves in de hoop een goede buur voor mensen te zijn. Haar codenaam is Sophie en haar wapens zijn een jojo en blaster. Ze is gespecialiseerd in herstelvaardigheden. Ze bestuurt een wezen dat lijkt op een Persona genaamd ‘Pithos’.
  • Zenkichi Hasegawa (geuit door Shinichiro Miki) is een politieagent voor openbare veiligheid. Op dit moment is het onbekend of hij een bondgenoot wordt of niet. Zowel Zenkichi als Sophia zijn nauw betrokken bij het hoofdverhaal.

Over de mechanismes

  • Een “Baton Pass” -systeem voor het veranderen van personages is inbegrepen. Verander personages in realtime terwijl je de zwakke punten van de vijand raakt.
  • All-Out-aanvallen kunnen worden geactiveerd zonder de stroom van acties te stoppen.
  • Elk personage heeft verschillende parameters, wapens en speelstijl.
  • Elk personage heeft zijn eigen HP, dus schakel personages om als je in de knel zit.
  • Karaktergroei heeft ook invloed op de strategie.
  • Vijanden verschijnen als vijandelijke symbolen op de kaart en als je ze aanraakt, begint het gevecht. Je kunt ook vijanden tegenkomen door ze neer te schieten. Door vijanden van achter of boven met succes te sluipen, kun je de strijd met een voordeel starten als een toevallige ontmoeting.
  • Sophie is een goed karakter om te gebruiken voor beginners. Ze heeft een technisch element waar gevorderde spelers ook van kunnen genieten, waar ze door het verbinden van aanvallen met een goede timing haar kracht en bereik kan uitbreiden. Ze kan haar kracht opladen met de Triangle-knop. Haar geladen schot kan mogelijk de vijand verlammen.
  • Panther gebruikt een zweep. Ze vecht meer met magie dan met macht. Onder haar aanvallen is een brandaanval ontketend door Carmen. Door op de Triangle-knop te drukken, kan ze haar zweep betoveren met vuur om schade aan te richten en aanvallen toe te wijzen. Ze kan ook betoveren tijdens het aanvallen. Ze kan ook de aanvalskracht van de vijand verlagen met de vaardigheid “Tarunda”.
  • Alle speciale aanvallen van Skull kunnen worden belast. Door op te laden kan “Zio” “Mazio” worden. Hoewel het enige tijd duurt om op te laden, kan Skull superpantser activeren om slagen te nemen zonder terugslag (de schade wordt enigszins verminderd).
  • Strategie is een belangrijk onderdeel van de strijd en het kan heel moeilijk zijn om alleen met macht te winnen.
  • Door de dieptemeter in mid-boss-gevechten te verlagen, kan een speciale All-Out-aanval worden geactiveerd.
  • Met Analyse kunt u de zwakke punten van de vijand en de parameterstatus controleren. Wanneer de verdediging van een vijand bijvoorbeeld wordt verlaagd door ‘Rakunda’, kunt u deze informatie controleren via analyse.
  • Boss battles kunnen gemakkelijker worden gemaakt door debuffing.
  • Tijdens een gevecht kan een partijlid op bepaalde tijdstippen een aanval voorstellen waar ze een effectieve aanval kunnen ontketenen. Door hun suggestie te volgen, ga je naar dat personage zodra de aanval begint.
  • Er is ook een eenvoudige modus voor gebruikers die alleen van het verhaal willen genieten. Moeilijkheidsgraad kan op elk moment tijdens het spel worden gewijzigd.