Skul: The Hero Slayer – versie 1.5.2 update

Skul: The Hero Slayer – versie 1.5.2 update

Skul: The Hero Slayer voor Nintendo Switch heeft een update ontvangen om de game naar versie 1.5.2 te brengen. Er zijn veel veranderingen geweest in de schedels, items en geschriften. Het team heeft ook veel bugs op veel verschillende manieren opgelost.

Lange patch-notities binnenkomen

Skul: The Hero Slayer 1.5.2. patch-notes

  • Kaart- en NPC-wijzigingen zijn aangebracht.
    • Met de meest recente update heeft de game veel nieuwe items gekregen, maar het aantal items dat gebruikers konden krijgen, bleef hetzelfde. Dit werd een probleem omdat het voor gebruikers moeilijk was om items te mixen en matchen zoals ze dat wilden.
    • Omdat Skul-gebruikers maar een beperkt aantal items kunnen vasthouden, heeft de recente update het spel moeilijker gemaakt.
    • Dus met deze patch hebben we zowel de prijs van het artikel als de prijs van het opnieuw bevoorraden verlaagd. We hebben dit gedaan om het snel op te lossen, maar we denken niet dat dit de beste manier is om het op te lossen.
    • We zullen in de volgende update een leukere manier vinden voor gebruikers om items te krijgen, rekening houdend met het aantal items en hoe moeilijk het is om ze te krijgen.
    • Prijzen van items die door de Collector worden verkocht, zullen in alle fasen dalen.
    • In alle stadia zal de herbevoorradingsprijs van de Collector voor items die hij verkoopt dalen.
    • Als de voorraad vaak wordt aangevuld, zal de snelheid waarmee de prijzen stijgen, dalen.
    • De hoeveelheid goud die de veld-NPC’s “Little Gust” en “Lion’s Sword” nodig hebben, zal afnemen.
    • De snelheid van Grace of Jealousy tegen NPC’s gaat omhoog als er een verandering optreedt in de fysieke aanval. 50 procent 80 procent Kwaadaardige druïde van het kasteel van de demonenkoning
    • Het probleem waarbij de gifgasval op de evenementenkaart “Dangerous Box” soms meer schade aanrichtte, is verholpen.
  • Schedel
    • Terwijl we ons klaarmaakten voor de grote revisie van Skul’s items, hebben we veel aandacht besteed aan het gevecht met de baas met de Frost Skull.
    • Het is cool om Freeze te gebruiken om de baas te stoppen, maar als het te vaak wordt gebruikt, kan de baas niets doen en wordt hij verslagen in het ijs.
    • Als dit te vaak gebeurt, kan het de strijd minder spannend en minder gespannen maken.
    • Vóór deze patch waren de vaardigheden van de Frost Skull meer dan genoeg voor het nieuwe Freeze-systeem om de baas te doden.
    • De gemakkelijkste manier om dit probleem op te lossen was om Frost Skul’s Freeze-effect op toeval te baseren, maar we wilden niet dat Status Effect-vaardigheden gebaseerd zouden zijn op toeval.
    • We hebben het vermogen van de Frost Skull om de baas te stoppen overschat, dus hebben we hem zwakker gemaakt dan we dachten.
    • Deze patch bracht de vaardigheden van de Frost Skull op een goed niveau, maar we denken nog steeds niet dat teveel Freeze en Stun in baasgevechten het beste is.
    • We zullen dit probleem zo snel mogelijk oplossen door bazen beter bestand te maken tegen statuseffecten.
    • In deze patch zullen we “alternatieve maatregelen” gebruiken om de mogelijkheden van Frost Skull en Status Effects zoals Freeze en Stun op het juiste niveau te brengen voor het Status Effect-systeem zoals het nu is.
    • Maar in de volgende update gebruiken we het Status Effect-systeem om het gevecht met de baas veel interessanter te maken.
  • Frost schedel
    • Vaardigheid
      • Voor alle vaardigheden is de tijd vóór en na de cast korter geworden.
    • Frost Skull> Vaardigheid
      • [IJsberg]
        • De afkoelperiode gewijzigd van 24 seconden in 17 seconden.
        • De schade is gestegen
      • [Glaciale lading]
        • De afkoelperiode gewijzigd van 21 seconden in 15 seconden.
        • De schade is gestegen
      • [Veld bevriezen]
        • Afkoelen gewijzigd van 26 sec naar 18 sec.
        • De schade is gestegen
      • [IJsblad]
        • Ancient Frost Skull heeft nu een afkoelperiode van 14 seconden in plaats van 20 seconden.
        • Passief
        • Vijf seconden lang lopen vijanden in de buurt meer schade op.
      • [IJsberg]
        • De afkoelperiode gewijzigd van 24 seconden in 19 seconden.
        • De schade is gestegen
      • [Glaciale lading]
        • De afkoelperiode gewijzigd van 21 seconden in 17 seconden.
        • De schade is gestegen
      • [Veld bevriezen]
        • De afkoelperiode gewijzigd van 34 seconden in 21 seconden.
        • De schade is gestegen
      • [IJsblad]
        • Afkoelen gewijzigd van 20 sec naar 16 sec.
        • Frozen Soul richt meer schade aan.
        • Passief
        • Vijf seconden lang lopen vijanden in de buurt meer schade op.
        • Het aantal hits voor ‘Glacial Cut’ gewijzigd van 1 in 2.
        • De vaardigheid “Glacial Cut” richt nu meer schade aan.
      • [IJsberg]
        • Afkoelen gewijzigd van 30 sec naar 27 sec
        • De schade is gestegen
      • [Glaciale lading]
        • De afkoelperiode gewijzigd van 21 seconden in 19 seconden.
        • De schade is gestegen
      • [IJsblad]
        • Afkoelen gewijzigd van 20 sec naar 18 sec.
        • De schade is gestegen
  • Kleine Dief Vaardigheid
    • [rugsteek]
      • De kans op verdoving wanneer geraakt wordt gewijzigd van 30% naar 50% (Outlaw)
    • Vaardigheid
      • [rugsteek]
        • De kans op verdoving bij treffer veranderd van 30% naar 50% voor alle schedels (Alchemist).
  • Vaardigheid
    • [Vloeibare stikstoffles] Cooldown gewijzigd van 25 sec naar 20 sec.
    • [Vloeibare stikstoffles] Schade nam toe
    • [Neurolepsis Flask] Cooldown gewijzigd van 27 seconden naar 22 seconden
    • [Neurolepsis Flask] Schade ging omhoog
  • Rock Star
    • Vaardigheid
      • [Climax] Cooldown gewijzigd van 20 sec naar 14 sec.
  • Minotaurus
    • Dit geldt voor alle schedels.
    • Vaardigheid
      • [Bludgeon] De afkoelperiode gewijzigd van 24 seconden in 19 seconden.
    • Vaardigheid
  • [Hide-and-Seek-messen]
    • Cooldown van vaardigheden gewijzigd van 21 seconden naar 17 seconden.
    • [Hide-and-Seek-messen]
      • De afkoelperiode gewijzigd van 21 seconden in 17 seconden.
  • Vaardigheid “De koning”
    • [De wolvenval]
      • De afkoelperiode van Archlich ging van 25 seconden naar 20 seconden.
      • Dit geldt voor alle schedels.
    • [Deadly Chill] is een vaardigheid. Cooldown gewijzigd van 25 sec naar 18 sec.
  • Artikelen
    • We denken dat Status Effect-items die veel voorkomen minder waarde hadden dan we dachten. In plaats van te veranderen hoe vaak deze items verschijnen, hebben we vaardigheden toegevoegd die spelers kunnen helpen door de vroege stadia van de game te komen.
  • giftige hanger
    • Het effect toegevoegd dat de fysieke aanval met 20% verhoogt.
  • Gebroken dolk
    • Het effect is toegevoegd: de aanvalssnelheid is 15% hoger.
  • Tandrad van Manatech
    • Het effect is toegevoegd: Magic Attack is 20% sterker.
  • Trouwring achtergelaten
    • Cooldown is toegevoegd als een nieuw effect. De snelheid is 25 procent hoger.
  • Kruis oud
    • Het effect toegevoegd: de kans op een kritieke hit stijgt met 5%.
  • Het bot van snelheid
    • Dash Attack en Mana Gauntlets richten beide meer schade aan.
    • Dash Attack en de Stalen Mace van de Warrior richten beide meer schade aan.
    • Als er meer schade is aangericht, wordt er een schudeffect aan het scherm toegevoegd.
  • Inscripties
    • We hebben overschat hoe de inscriptie kan worden gewijzigd en hoe deze op verschillende manieren kan worden gebruikt. Als gevolg hiervan werd de groeigrens lager en werkten de inscripties uiteindelijk niet meer zo goed als vroeger. We hebben gekeken naar de algehele waarde van inscripties en hoe hard vijanden waren, en we hebben inscripties in het algemeen beter gemaakt.
    • Door deze maatstaf hebben we de groeilimiet op hetzelfde niveau gehouden als voorheen.
  • Erfstuk
    • Met 4 inscripties is het effect dat de schade verandert van 20% naar 45% meer.
    • Als 4 inscripties worden gebruikt, verandert de snelheid waarmee schade wordt verminderd van 35% naar 45%. Armen
    • Met 2 inscripties verandert de snelheid waarmee je fysieke aanvallen sterker worden van 35% naar 45%.
    • Met 4 Inscripties gaat de schade van Extra Aanval omhoog.
    • Met 6 inscripties gaat de schade van het extra aanvalsartefact omhoog.
    • Met 2 inscripties verandert de snelheid waarmee Magic Attack stijgt van 35% naar 45%.
    • Met 4 Inscripties gaat de schade van Extra Aanval omhoog.
    • Als je 6 inscripties hebt, richt Fairy Tale met extra aanval meer schade aan.
    • Wijzig de afkoeltijd van de Spirit-aanval als je 3 inscripties hebt. Snelheidstoename voor elke 1 Spirit: 20% tot 25%
    • Met 5 Inscripties wordt de aanval van de Geest sterker. King\sRelikwie
    • Met 4 inscripties richt het verborgen mes voor extra aanval meer schade aan.
    • Effect van het hebben van 2 inscripties: verandering in schade verhoogd van 25% naar 35% voor fort
    • Als 4 inscripties worden gebruikt, verandert de snelheid waarmee schade wordt verminderd van 30% naar 40%.
    • Met 2 inscripties verandert de snelheid waarmee fysieke aanval en magische aanval omhoog gaan van 30% naar 35%.
    • Met 2 inscripties gaat de hoeveelheid goud in kisten omhoog.
    • Met 4 inscripties zullen kisten meer goud bevatten.
  • Manatech
    • Met 4 inscripties verandert de snelheid waarmee de gietsnelheid toeneemt van 60% naar 100%.
    • Met 2 inscripties verandert de snelheid waarmee Quintessence sneller afkoelt van 50% naar 65%.
    • Met 4 inscripties wordt de verandering in schade verhoogd van 25% naar 40%.
  • Moed
    • Met 2 inscripties is het effect dat de verandering in fysieke aanval wordt verhoogd van 15% naar 20%.
    • Effect met 4 inscripties: verandering in fysieke aanval is verhoogd van 25% naar 45%
  • Wijsheid
    • Met 2 inscripties is het effect dat de verandering in magische aanval wordt verhoogd van 15% naar 20%.
    • Effect met 4 inscripties: verandering in magische aanval wordt sterker: 25% tot 45%
  • Snelheid
    • Met 2 inscripties verandert de snelheid waarmee de aanvalssnelheid stijgt van 25% naar 30%.
    • Effect met 4 markeringen 20 tot 30 procent toename in schadeverandering
  • Mana-cyclus
    • Met 2 inscripties verandert de snelheid waarmee de afkoeltijd van een vaardigheid omhoog gaat van 40% naar 50%.
    • Met 4 inscripties wordt de verandering in schade verhoogd van 20% naar 30%.
  • Mutant
    • Met 2 inscripties is het effect dat de snelheid waarmee de afkoelsnelheid van de swap omhoog gaat, verandert van 35% naar 45%.
    • Met 4 inscripties wordt de verandering in schade verhoogd van 25% naar 35%.
  • Ongeluk
    • Effect met twee markeringen – Verandering in het kritieke percentage: 10% tot 15%
    • Effect met 4 markeringen De afkoelperiode voor buffs is gewijzigd van 35 seconden in 25 seconden.
    • Met 2 inscripties verandert de snelheid waarmee kritieke treffers meer schade aanrichten van 15% naar 20%.
    • Met 4 inscripties is het effect dat dodelijke aanvallen meer schade aanrichten.
  • Chase
    • Effect met 4 markeringen – Duur van de wijziging: 2 sec tot 3 sec
    • Effect met 4 markeringen 20 tot 30 procent toename in schadeverandering
  • Opstijgen
    • Effect: bij 2 inschrijvingen verandert het kritieke percentage van 15% naar 20%.
    • Met 4 inscripties wordt de verandering in schade verhoogd van 20% naar 40%.
  • Uitvoeren
    • Met 2 Inscripties is het effect dat de schade wordt verhoogd van 40% naar 60%.
    • Effect met twee markeringen – verandering in schade versterkt: 1 procent (max. 10 procent) → 1,5 procent (최대 15 procent)
    • Met 4 Inscripties wordt een verandering in schade versterkt: van maximaal 20% tot maximaal 30%.
  • Vechtpartij
    • Als je 2 inscripties hebt, is het effect dat Extra Attack Revenge meer schade aanricht.
    • Met 2 Inscripties is het effect dat de schade van Extra Aanval toeneemt.
    • Met 4 inscripties is het effect dat de snelheid waarmee de aanvalssnelheid en de afkoelsnelheid van de vaardigheid omhoog gaan, verandert van 35% naar 50%.
    • Als er 2 inscripties worden gebruikt, wordt de tijd tussen de schadetekens korter.
    • Als er 4 inscripties worden gebruikt, wordt de tijd tussen de schadetekens korter.
    • Te veel bloeden
    • Met 2 inscripties wordt de verandering in schade verhoogd van 50% naar 60%.
  • Brandstichting
    • Met 2 inscripties wordt de verandering in schade verhoogd van 40% naar 50%.
    • Als je 4 inscripties hebt, richt Extra Attack Absolute Zero meer schade aan.
    • Effect met 4 inscripties: het aantal hits dat nodig is om de Freeze-wijzigingen te beëindigen: 2 Hit → 3 Hit Duizeligheid
    • Met 4 inscripties wordt de verandering in schade verhoogd van 30% naar 50% Quintessence Medusa
    • Toename in blikschade
  • Naias
    • Bugfix: de explosie van een ijsbloem richt meer schade aan.
    • Een bug verholpen die ervoor zorgde dat in sommige talen het verkeerde type extra aanvalsschade werd getoond voor de Grudge Stone.
    • Een bug opgelost waarbij het buff-effect van het item Hate Stone in sommige talen verkeerd was geschreven.
    • De verklaring van het schadetype voor het passieve effect van Skull Balrog, dat oorspronkelijk was geschreven als ‘Magisch type’, is opgelost.
    • Een bug opgelost waarbij de afkoelperiode van [Kaboom!] voor de Skull Demolitions-expert niet 0 seconden was.
    • Een bug opgelost waarbij de schedel kon bewegen in de winterslaap wanneer ‘Skeleton-Bomber’ verandert in ‘Frost Skull’ na een explosie.
    • Een bug opgelost waardoor de wisselvaardigheid Charge Attack van Elder Werewolf en Alpha Werewolf slechts één vijand deed pijn.
    • Een bug verholpen die ervoor zorgde dat de speer van een paladijn op een bepaalde plaats landde in hoofdstuk 4
    • Een bug verholpen die ervoor zorgde dat een vijand viel toen er bloedingsschade werd aangericht. Het effect van het item “Bloeddrinkend zwaard” groeit niet meer.

Iedereen die Skul: The Hero Slayer op Switch speelt, kan nu de 1.5.2-update downloaden.