Souldiers update versie 1.06.28856

Souldiers update versie 1.06.28856

Souldiers op Nintendo Switch hebben zojuist een nieuwe update gekregen, versie 1.06.28856. waarin spelers veel veranderingen, oplossingen en manieren zullen vinden om dingen te verbeteren.

Het team heeft de laadtijden van de Nintendo Switch sneller gemaakt, de kwaliteit van leven verbeterd, opnieuw gebalanceerd en meer.

Souldiers updaten 1.06.28856 patch-opmerkingen

  • Wijzigingen voor consoles:
    • De Nintendo Switch laadt nu sneller.
    • Kleine problemen met de manier waarop dingen eruitzien zijn opgelost.
    • Gewijzigd hoe gevoelig de joystick was.
    • Nadat Melian een fan in het Sunken Laboratory had gemist, liep het spel vast.
    • FPS-drops zijn opgelost in de Vuurtempel.
  • Kwaliteit van leven verbeteringen
    • Opnieuw proberen kost nu minder tijd om te laden.
    • In het menu Opties Video kun je nu de resolutie kiezen.
    • Er zijn nu nieuwe reddingsstandbeelden en checkpoints in de Spider Lair, Floating Module, Fire Temple, Forest of Fyr, Sunken Laboratory, Tempes Plains, Great Pyramid en Hafin Sewers.
    • Als de pijl van een boogschutter een doel in de verte raakt, richt hij minder schade aan in plaats van te missen.
    • Haal bij een nieuwe poging tot een bepaald percentage HP, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad (100 procent in Easy, 50 procent in Medium en Hard).
    • Maak het sneller om stenen te duwen of te trekken.
    • Als je een vaardigheidsbol krijgt, loopt je manabalk weer vol, zodat je je vaardigheden kunt testen.
    • Een warme ketting kan je nu beschermen tegen hoge temperaturen zonder dat je hem hoeft te dragen. Het heeft ook meer effecten.
    • Tijdens de boog van de Grote Piramide is de beperking op teleporteropsluiting opgeheven.
    • Om verwarring te voorkomen, verschijnt het standbeeldcontrolepuntmenu automatisch na de eerste keer dat het wordt gebruikt.
    • Als een camera op de Grote Piramide wordt gericht, zijn de geheime draaiende deuren nu gemarkeerd op de kaart, dus je hoeft niet naar binnen. Degene waar je bent geweest, zijn anders gemarkeerd om het duidelijker te maken.</li >
    • Gemarkeerd waar de open bolvormige deuren van de Grote Piramide zich op de kaart bevinden.
  • Oplossingen
    • Wizards verliezen geen mana meer bij het blokkeren of rollen tijdens de opstartanimatie van een vaardigheid.
    • Vleugels werden verplaatst in het gevecht met Sangrigor.
    • Het was een beetje mogelijk om kaarten van andere zones in de Grote Piramide en het Woud van Fyr te zien.
    • Laat de moeilijkheidsgraad niet veranderen in New Game+.
    • Er is een probleem opgelost waarbij het Euder-ras soms in een staat verkeerde waarin het niet te verslaan is.
    • Een grote ketelruimte in de Vuurtempel gerepareerd die naar een lege ruimte beneden leidde als je terugging naar het gedeelte waar de lava opkwam.
    • Als Melian in een Sunken Laboratory-scène zit, mist ze soms een windschakelaar en komt ze vast te zitten. Dit is opgelost.
    • Oplossing voor gevechten van project 0.5 die niet altijd eindigen (rechterdeur blijft openstaan).
    • Sommige achtergrondgeluiden hebben nu een vast volume.
    • Nadat de nevenmissie van het Colosseum was mislukt en terug was gegaan naar de hoofdmissie, zou de volgende scène nooit worden geladen.
    • Als een speler stierf in slijmvorm, was de grootte van de botsing verkeerd tijdens hun doodsanimatie.
    • De rotatie van de varkensbommen was soms uit.
    • Archer Skirmish werkte niet meer met Nomad Thieves en Battos die verborgen waren.
    • Archer Skirmish-pijlen kwamen soms vast te zitten en bewogen niet meer.
    • Sommige rekwisieten en spelelementen ontbraken soms.
    • Het feit opgelost dat de kosten van Scout Parry veel te hoog waren.
    • De blauwe granaten van Galath explodeerden niet toen ze andere granaten raakten, en ze veroorzaakten geen schade aan het uithoudingsvermogen als ze correct werden afgebogen. Dit is opgelost.
    • Verholpen dat het Panacea-item ‘Verlamd’ niet kon genezen.
    • Sommige vaste brekerblokken en elektrische spoelen blijven bevroren.
    • Na opnieuw te hebben geprobeerd, miste de Altera Punisher de speler niet meer.
    • Vaste drukstralen in het verzonken laboratorium hebben geen effect op varkensbommen.
    • Een bug verholpen die ervoor zorgde dat het spel vastliep als een speler een level omhoog ging nadat hij was gedood voordat hij de grond raakte.
    • De geisers in de Spider Lair doen de speler niet langer pijn als ze dood zijn of in een filmpje.
    • Een bug opgelost waardoor de Tovenaar een soldaat kon redden die vastzat in het Spider Lair voordat de zoektocht begon.
    • Een kist gerepareerd in de Grote Piramide die aan het vallen was.
    • Ultrabrede cameraresoluties die niet kunnen worden gewijzigd.
    • Dark Sword kan nu worden bereikt zonder de brug over te steken.
    • Verholpen dat de verticale streams van Sunken Laboratory niet werden weergegeven, waardoor de speler niet verder kon.
    • Verzonken laboratorium: softlock opgelost wanneer Melian soms een windventilator mist in de doolhofscènes
    • De speler kan niet vooruit in de Vuurtempel vanwege vaste FPS-drops.
  • Herbalanceren
    • Alle moeilijkheden hebben een algemene afname van de gezondheid en schade van vijanden.
    • Gewijzigd hoeveel scherven wapens kosten.
    • De tijd die nodig is om opnieuw te rollen is verkort.
    • Speler kan nu sneller draaien en hurken
    • Verhoogde snelheid waarmee het uithoudingsvermogen van spelers wordt hersteld.
    • Meer tijd toegevoegd om perfecte blokken te vinden (reflecterende blauwe aanvallen).
    • Boogschutter en Wizard moeten beginnen met dezelfde hoeveelheid HP als Scout.
    • De vaardigheden van alle klassen kosten nu minder mana.
    • Verkennersaanvallen vanuit de lucht richten nu meer schade aan over een groter gebied.
    • Boogschutterpijlen raken nu meer doelen wanneer ze aanvallen.
    • De Archer Skirmish-aanval is nu gemakkelijker te gebruiken omdat het langer duurt om op te merken.
    • Voor elke toename van het aantal pijlen van de Boogschutter, is het aantal niveaus gedaald.
    • De boog van de boogschutter richt nu meer schade aan.
    • Vergroot het bereik en de schade van de “homing”-vaardigheid van de tovenaar.
    • De vaardigheid “Vital sproutling” van de tovenaar heeft nu een groter bereik en gaat langer mee.
    • Wizards krijgen hun mana nu sneller terug.
    • Wizard-klonen kosten nu minder mana om op te blazen.
    • De aanvallen van de Wizard Spellweaver kosten nu minder mana.
    • Verhoog de schade die Ionic Nail aanricht wanneer deze terugkaatst (weerspiegeld Altera Marauder-aanval)
    • Drones bewegen nu sneller en kunnen spelers verder weg vinden.
    • HP werd hersteld door een beter genezingsdrankje.
    • Hersteldrankje geeft nu meer mana en uithoudingsvermogen terug.
    • De harde sprongen van Sunken Laboratory zijn verholpen.
    • Meer helende kracht toegevoegd aan kettingen.
    • De regeneratieflacon werkt nu beter.
    • Prijswijzigingen in de kaartenwinkel.
    • Een lift in de Grote Piramide blokkeren om de speler te laten zien hoe hij de gele bol kan bereiken.
    • Meer tijd toegevoegd om de fakkelpuzzel in Spider Lair op te lossen.
    • Gewijzigd hoe lang je moet wachten op enkele elektrische spoelen in de zwevende module.
    • De snelheid van de torentjes veranderd en de vallen in de Grote Piramide verwijderd.
    • De fakkels in de Vuurtempel gaan niet langer vanzelf uit.
    • Monsters laten nu meer geld vallen als ze sterven.
    • Gewijzigd hoe bazen en middenbazen zwak zijn voor bepaalde elementen.
    • De meeste vijanden lopen nu minder schade op aan hun uithoudingsvermogen (schild).
    • Het is minder waarschijnlijk dat aanvallen van gewone vijanden je pijn doen.
    • Harpy, Gargoyle, Storm Raven, Altera Marauder, Hipicus en Scarab kunnen nu dichter bij de speler vliegen.
    • Harpij, Scarab, Storm Raven, Altera Marauder, Sand Slime, Electric Slime, Hipicus en Gargoyle hebben nu meer tijd nodig om aan te vallen.
    • Aanvalsdozen zijn afgenomen in de aanval van Altera Punisher, de combo van Dark Razor en zijn sprongaanval.
    • Het schadegebied van Babylons wiel en Beigon’s snijaanval is gekapt.
    • Aanvallen van Aguinox verdoven niet langer.
    • Toen ik Birk versloeg, kreeg ik wat meer goud.
    • Het vermogen van Hipicus om schade tijdens het schieten te verminderen is weggenomen en zijn onkwetsbaarheid is veranderd in elementaire weerstand.
    • Kyuts pantser veranderd om hem elementaire weerstand te bieden in plaats van hem onkwetsbaar te maken.
    • Scarabeeën zijn niet langer immuun voor schade.
    • Gewijzigd hoe ver Golems dingen kunnen gooien.
    • Gewijzigd waar sommige vijanden kunnen worden geraakt (Altera Marauder, Mothena, Gargoyle, Pyramancer, Altera Punisher, Storm Raven, Avalerion, Dark Claw, Beastaurus, Guardian of Anubis)
    • De Tovenaar moet nu langer wachten tussen het oproepen van minions, en hij of zij kan er niet zoveel tegelijk oproepen.
    • Galath’s grijpaanvalskist is gekrompen.
    • Gargoyle doet er nu langer over om te bewegen na de landing.
    • Voorwerpen met meer HP die Lion Tree laat vallen.
    • De directe bijlaanval van de Minotaurus duurt nu langer om op te starten.
    • De geëlektrificeerde gebieden van Storm Raven en Electric Slimes gaan nu minder lang mee.
    • Gewijzigd hoe de vijanden handelen in een van de ingesloten gevechten van de Vuurtempel.
    • Enkele vliegende vijanden in Tempest Plains en Spider Lair zijn weggenomen.
    • We hebben enkele richels in de fakkelpuzzel in Spider Lair weggehaald.
    • Er zijn twee rondes uit de Tempest Mines-uitdaging gehaald.
    • Salamanders werden uit de Vuurtempel gehaald.
  • Andere wijzigingen:
    • Ondersteuning toegevoegd voor traditioneel Chinees.
    • Herstel je gezondheid nadat Brigard en Beigon hebben gevochten.
    • Wizard’s helende boomvaardigheid lijkt nu groter om beter in de genezingszone te passen.
    • De tijd stopt niet langer wanneer een goede aanval toeslaat.
    • We hebben meer schakelaars toegevoegd aan het contactgebied van Pig Bomb om de feedback te verbeteren.
    • De zandplatforms in Royal Scorpion-gevechten gewijzigd om ze beter zichtbaar te maken.
    • In de zwevende module vuren torentjes die spelers volgen niet af als de speler zich buiten het zicht van de camera bevindt.
    • Iedereen die Souldiers op Switch speelt, kan nu de nieuwe 1.06.28856-update downloaden.