Doom Eternal 6.66 Update – Horde Mode en meer

Doom Eternal voor Nintendo Switch heeft de versie 6.66-update ontvangen van Bethesda. Horde Mode, Battlemode 2.0 en meer behoren tot de nieuwe functies in de update. Het lost ook een aantal spelproblemen en problemen op.

video
play-rounded-fill

UPDATE 6.66!

Op Nintendo Switch is update 6.66 officieel gearriveerd en er is een hoop nieuw materiaal om naar uit te kijken. BATTLEMODE krijgt de 2.0-make-over, met een geheel nieuwe arcade-stijl Horde-modus voor één speler, drie nieuwe Master Levels en een hele reeks andere tweaks en upgrades. Deze thicc-upgrade combineert alle materiaal- en gameplay-updates van de volgende releases: Update 6, Update 6.66, Update 6.66 Rev 1 en Update 6.66 Rev 1.1 zijn alle versies van Update 6.66.

Horde-modus

In deze harde nieuwe speloptie voor één speler strijd je om de hoogste score door golf na golf van demonen te verslaan in drie missies uit DOOM Eternal en The Ancient Gods – Part One and Two*.

Je moet te allen tijde je hoofd erbij houden en je vaardigheden scherp houden. Er zijn geen checkpoints en je begint met slechts drie extra levens – maar je kunt meer verdienen als je verder gaat, precies zoals in een traditioneel arcadespel. Je begint met slechts een volledig geperfectioneerd Combat Shotgun en naarmate je elke Arena-ronde voltooit, wordt willekeurig een nieuw wapen ontgrendeld. Naarmate je verder komt, ontgrendel je extra mijlpalen en een hele reeks nieuwe personalisatie-opties.

Spelers die een willekeurige DOOM Eternal-productconfiguratie bezitten, inclusief zelfstandige edities van The Ancient Gods – Parts One, Part Two en/of de Year One Pass, hebben toegang tot alle Horde Mode-content.

Leaderboards

Voor elke moeilijkheid is er een apart Leaderboard.

Aan het einde van elke run wordt je score naar het Leaderboard gestuurd.

Je cijfer is afhankelijk van je prestaties.

Slayer-medailles worden uitgereikt aan Slayers die 400.000 punten behalen.

Er zijn verschillende beloningen beschikbaar.

In plaats van alle fantastische beloningen in de Horde-modus in woorden uit te drukken, hebben we besloten dat het nuttiger zou zijn om het je te laten zien:

Zo……veel… …beloningen.

MASTER NIVEAUS ZIJN NU BESCHIKBAAR

Taras Nabad, Mars Core en The World Spear* zijn drie nieuwe Master Levels voor Nintendo Switch in Update 6.66. Om ze allemaal te ontgrendelen, voltooi je het overeenkomende campagneniveau. Vanuit het Mission Select-menu heb je toegang tot je ontgrendelde Master Levels.

*Om The World Spear Master Level te spelen, moet je DOOM Eternal: The Ancient Gods – Part Two kopen.

BALLISTA SKIN RAY TRACER

Elke Slayer krijgt deze extreem reflecterende nieuwe Ballista-skin als gratis inlogincentive.

BATTLEMODE 2.0-modificatie 6.66 is de belangrijkste en belangrijkste update van de gamemodus tot nu toe. In BATTLEMODE telt talent nu meer dan ooit. Hoe beter de spelers waarmee je het opneemt, hoe meer je wint. Voltooi de BATTLEMODE 2.0 Series-uitdagingen om je rang te verbeteren, nieuwe goodies te verdienen en het klassement te beklimmen.

Leaderboards

Voor elk ondersteund platform introduceert BATTLEMODE 2.0 Slayer- en Demon-gebaseerde Leaderboards. De positie in het klassement van de huidige Series wordt bepaald door de bereikte rang en het aantal voltooide Hot Streaks. Bij elke Serie-overgang worden de klassementen opnieuw ingesteld.

De Leaderboards zijn verdeeld in drie secties:

1. Type fiets

Globaal — Dit toont alle deelnemers op het leaderboard van een bepaald platform.

Favorieten — Dit toont alle spelers op je eigen favorietenlijst.

Near Me – Dit toont wereldwijde gamers in de buurt van je Leaderboard-positie.

2. Lijst met klassementen De klassementen worden weergegeven in oplopende volgorde van rangorde.

Rang — Toont het aantal mensen in elke rang.

Hot Streak — Toont hoeveel Hot Streaks je hebt verzameld.

Naam — Toont de gebruikersnamen van de spelers.

3. Beloningen Op basis van hun BATTLEMODE Leaderboard-plaatsen voor een bepaalde serie, ontvangen spelers titelcosmetica. Zowel de Sentinel Hero- als de Hell’s Demons-klassementen hebben twee verschillende reeksen titels.

Als het om beloningen gaat,

We begrijpen dat je gewoon de prijzen wilt zien die nu beschikbaar zijn in BATTLEMODE 2.0, dus zonder verder oponthoud…

*Omdat bepaalde huidige prijzen eerder op andere platforms zijn geïntroduceerd, zullen de uitdagingsdoelen voor Nintendo Switch worden gewijzigd om deze dingen toegankelijker te maken.

NIEUWE BATTLEMODE 2.0-INHOUD BESCHIKBAAR OM TE SPELEN

Update 6.66 introduceert de gloednieuwe speelbare Demon, de Dread Knight, evenals twee nieuwe BATTLEMODE-arena’s: Corrosion en Stronghold!

DREAD KNIGHT is een personage in het spel DREAD KNIGHT

The Dread Knight is ideaal voor Demon-spelers die een alles-of-niets-benadering van gameplay willen. De Dread Knight is een behendige demon met een verscheidenheid aan aanvallen en formidabele offensieve krachten, maar de aanvallen hebben cooldowns die je kwetsbaar kunnen maken tussen gebruik.

ENERGY WAVE is de primaire aanval.

De Energy Wave is een Destroyer Blade-stijl energieprojectiel met een matige vuursnelheid en matige schade.

BERSERK

Berserk vervangt Energy Wave door een melee-aanval met hoge schade met een aanzienlijke slingering wanneer geactiveerd.

Berserk verhoogt de bewegingssnelheid en vermindert de geabsorbeerde schade tot 60% tijdens gebruik.

Elk gebruik van Berserk vereist een lange afkoelperiode.

SLAM OP DE GROND

Ground Slam is een AOE-aanval waarmee de Dread Knight naar een specifieke plek binnen het toegestane bereik kan springen en explosieve schade aan het gebied kan veroorzaken wanneer ze botsen.

Een afkoeltijd is vereist na elke activering van Ground Slam.

QUANTUM ORB QUANTUM ORB QUANTUM ORB

Quantum Orb is een projectielaanval die matige schade aanricht en tijdens de vlucht kan worden omgeleid met behulp van de teleportmogelijkheid van de Dread Knight.

De Quantum Orb heeft een afkoelperiode na elk gebruik, die wordt verminderd als de teleportmogelijkheid niet wordt gebruikt.

Upgrades in de tweede ronde

WOESTHEID

Je vitaliteit Elke keer dat het Wave-projectiel de Slayer raakt, wordt de afkoeling van Berserk verminderd.

ENSHROUD

In plaats van schade aan te richten, genereert Ground Slam een ​​rookwolk die tijdelijke onzichtbaarheid biedt.

NIEUWE ARENA’S VOOR BATTLEMODE 2.0

Corrosie is een lang vergeten bolwerk dat is verwoest door een verschrikkelijk moeras. Spelers zullen deelnemen aan woedende vuurgevechten terwijl ze de buitenste kantelen doorkruisen en diep in de catacomben in een hinderlaag lopen. De binnenplaats dient als het brandpunt van de arena en biedt bescherming en bewegingskeuzes. In deze nieuwe arena ligt Stronghold in het hart van de hel, verwacht een bloedstollend gevecht tussen de Demon Players en DOOM Slayer. De setting leent zich uitstekend voor spelers die zich continu kunnen verplaatsen tussen de vele lagen van de arena, die zowel als een defensieve positie fungeren als een verwerkingsfaciliteit die de oorlogsmachine van de Dark Lord helpt voeden. Demonen en Slayers zullen strijden om de belangrijke dekking van het Fuel Overflow-gebied. In onze meest competitieve BATTLEMODE-map tot nu toe zullen spelers die het navigeren tussen het laagste en hoogste niveau beheersen, uitblinken.

WIJZIGINGEN IN DE SLAYER-CAMPAGNE EN BATTLEMODE 2.0

WAPENSPECIFIEKE BINDEN-CONTROLLER

Spelers kunnen nu de knoppen op hun controller opnieuw toewijzen om wapenspecifieke bindingen op te nemen.

SHOTGUN VOOR GEVECHTEN (VOLLEDIGE AUTO MOD)

De optie om wapens te wisselen tijdens de afbouwanimatie is toegevoegd.

Basislading en afbouwtijden zijn aangepast.

De upgradesnelheid van Quick Recovery is verbeterd.

Extra straf voor de bewegingssnelheid voor schieten is verwijderd, waardoor er alleen een vertraging bij activering overblijft. Als gevolg hiervan elimineert de Fast Feet-verbetering alle mobiliteitsboetes en is de string gewijzigd om de BALANSVERANDERINGEN IN DE OUDE GODEN – DEEL TWEE weer te geven.

The World Spear verbeterde het AI-pad en voegde een Pain Elemental toe aan de Fountain-ontmoeting.

In het berggebied zijn verschillende toevallige ontmoetingen toegevoegd.

De eerste Blood Maykr-ontmoeting is versneld.

Aarde teruggewonnen

Ik heb een Mancubus toegevoegd aan de eerste ontmoeting om het wat moeilijker te maken.

Stone Imps zijn verwijderd uit het beginniveau van de Escalation Encounter.

Een sterkere AI toegevoegd om te vechten terwijl je het bibliotheekgebouw beklimt Een extra Mancubus toegevoegd aan de laatste arena Schild en oproersoldaten verwijderd uit de bibliotheekarena

Immora

Er zijn geen wijzigingen aangebracht.

MUZIEKOPTIE IN HET HOOFDMENU

Het hoofdmenu Het audiomenu heeft nu de volgende muziekopties:

Menu voor DOOM Eternal Music

De goden van het verleden Menu Muziek

GLOEDNIEUWE MILE STENEN

Horde-modus voegt nog drie mijlpalen toe aan het spel!

Laten we beginnen!

Versla de eerste Horde Mode-baas. Missie

Innoveer het wapenwiel

Keer terug naar het wapenwiel en verkrijg alle wapens.

Horde-modus is verslagen.

CAMPAGNE VOOR BUG-OPLOSSINGEN

Er was duidelijk sprake van een botsing bij het vallen van pantsers en munitie, wat is verholpen.

Er is een probleem opgelost waarbij de ambient-muziek van de automap buiten het Dossier werd afgespeeld.

De voortgang van de Argentas Paladi Milestone werd niet goed voltooid, dus dat is verholpen.

Opmerking: ik waardeer ieders geduld hiermee!

BATTLEMODE 2.0: er is een probleem opgelost waarbij de Vlammuur van Archvile de aanval van de Shotgun Blast van de Marauder blokkeerde. BATTLEMODE 2.0: De beschrijving voor de Revenant’s Sadist-upgrade verduidelijkt.

Met of zonder de Tactician-upgrade kunnen demonenspelers nu Healing Zone stapelen voor dubbele genezing.

Slayers verliezen niet langer momentum wanneer ze naast specifieke oppervlakken rennen vanwege een natuurkundig probleem.

De jetpack-versnelling van de Revenant is verbeterd, zodat deze niet langer framerate-afhankelijk is.

Er is een probleem opgelost waarbij Slayers meer pantserscherven kunnen genereren van demonenspelers die beschadigd zijn door snel verwisselen na het gebruik van Team Heal na de dood van een Demon-teamgenoot. Team Heal na de dood van een Demon-teamgenoot

Op het plafond van de Corrosion-kaart is een ruimingsprobleem opgelost.

BATTLEMODE 2.0 BEKENDE PROBLEMEN

Het interface-element “Rookbom” is slechts voor de helft gevuld wanneer een Mancubus-speler aan het begin van een spel verschijnt. De rookbom vuurt correct af, dus dit is een weergaveprobleem.

Als de Shotgun- en Zombie-modellen van de Slayer zich in de “Rumble Pack”-stand bevinden, kunnen ze van het podium verdwijnen wanneer een sms-bericht wordt geopend.

Horde-modus is een spelmodus waarmee je kunt spelen

De “Reinvent the Weapon Wheel” Horde Mode Milestone kent het pictogramelement van de prijs niet correct toe.