Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge patch inclusief aangepaste spelmodus

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge patch inclusief aangepaste spelmodus

Er is een nieuwe update voor Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge uitgebracht, met meer functies en mogelijkheden voor de Custom Game-modus.

Spelers hebben meer controle over hun ervaring met de introductie van 11 verschillende modifiers die kunnen worden gecombineerd onder de Custom Game-keuzes. In deze versie zijn er ook verschillende verbeteringen, aanpassingen en toevoegingen.

Nieuwe patchdetails

NIEUWE FUNCTIES

Gameplay

Er is nu een nieuwe optie beschikbaar in de Arcade genaamd Custom Game! Net als bij een echt arcadesysteem, kunt u uw ervaring met het spel personaliseren door gebruik te maken van DIP-schakelaars. Je kunt ervoor kiezen om gratis te spelen, old-school Super Attacks, snellere tegenstanders, niet meer treiteren en vele andere opties. De lobbygebieden van de aangepaste spellen laten je de wijziging zien die is aangebracht. Bij het spelen van een aangepast spel vindt noch de voortgang noch het ontgrendelen van prestaties plaats.

Online

  • Een limiet op het aantal toegestane spelers in de lobby kan nu worden ingesteld door de host in het Character Select-menu.
  • Met de toevoeging van afbeeldingen komen verschillende geweldige filters, zoals CRT (normaal of gebogen) en VCR! Bekijk ze onder het menu Opties.

OPLOSSINGEN

  • Gameplay
    • Een onregelmatige crash verholpen die optrad in de Arcade-modus tijdens het aanpassen van de moeilijkheidsgraad.
    • Als wordt aangenomen dat de speler gepantserd is, kunnen auto’s hem geen grote schade meer toebrengen (bijvoorbeeld: een Heavy Swing opladen).
    • Het zou niet langer zo moeten zijn dat bazen geen spelers kunnen aanvallen die helemaal bovenaan of onderaan het level staan.
    • Raphael’s Super Flying Attack zorgt er niet langer voor dat bazen vast komen te zitten nadat ze erop zijn gebruikt.
    • Opgelost: als de speler doorgaat met het spel en vervolgens van personage wisselt, gaat de vorige score van de speler verloren.
    • Het is opgelost zodat de Super Flying Attack van april niet af en toe uitgeschakelde vijanden lijkt te doen herleven.
    • Het probleem waarbij het herleven van een speler die was uitgeschakeld in de buurt van een overgangspunt (zoals de roltrappen in de Crystal Palace Mall) af en toe de voortgang blokkeerde, is opgelost.
    • Het is nu mogelijk om de timer bij te werken voor speciale statussen, zoals ‘Infinite Ninja Power’, zelfs als de speler uitgeschakeld is of een filmpje aan het kijken is.
    • Online gastspelers kunnen nu blijven spelen in dezelfde game die wordt gehost.
  • Invoer
    • Tijdens het ronddraaien werd de juiste evaluatie van de input niet uitgevoerd bij het kiezen tussen Backflip en Roundoff.
  • Menu’s
    • Er is een zeldzame soft lock opgelost die op de wereldkaart kan voorkomen als de speler fase 8 heeft voltooid nadat fase 10 is voltooid.

VERBETERINGEN

  • Taunt vult vanaf nu alleen de eerste Ninja Power-balk wanneer deze in het spel wordt gebruikt.
  • Als we sterven op de moeilijkheidsgraad Chill, zullen we verzamelde Ninja Power-balken niet langer volledig verwijderen.
  • Om onkwetsbaar te worden, moet de speler een worp uitvoeren.
  • Bij een poging om een ​​Super Attack uit te voeren zonder voldoende Ninja Power te hebben, is er meer feedback toegevoegd aan de HUD.
  • Alle animaties van de bazen hebben een aantal kleine wijzigingen ondergaan, waarvan de meeste bedoeld waren om de aanvallen van de monsters intuïtiever te maken.
  • Een probleem met botsingsdetectie opgelost met de graafgaten van Dirtbag waardoor ze te breed en diep waren.
  • Zowel het aantal vijanden als het aantal keren dat ze verschijnen tijdens de stormloop van Zorax hebben hun spawn-snelheid verlaagd. Als Zorax tegen meerdere spelers speelt, heeft hij iets minder gezondheid dan normaal.
  • Pied Piper wordt tegenwoordig minder regelmatig uitgevoerd door Rat King.
  • De strijd tegen Super Shredder is op verschillende subtiele manieren gestroomlijnd en de schadecijfers zijn dienovereenkomstig aangepast. Hij heeft de afgelopen jaren echter zowel de frequentie als de effectiviteit van zijn greep verbeterd. Jammer man!
  • Het tempo van het standbeeld van Tyranny is verbeterd en verschillende schadewaarden zijn aangepast.
  • Om spelers meer tijd te geven om te reageren, is de beetanimatie van Moeder Mouser bijgewerkt om onderscheid te maken tussen haar aanvallende beet en haar inactieve beet.
  • Zowel de Mouser Model 3 als de Mother Mouser werken nu iets sneller.
  • De schadevermenigvuldiger die is gekoppeld aan Radical Mode wordt nu toegepast op alle worpen, evenals Super Dive Attack en geladen Heavy Swing.
  • Spelers vallen niet meer vaak over de rand van het scherm wanneer ze op bepaalde plekken respawnen, een bug die eerder aanwezig was.
  • Online
    • De zoeklijst in de lobby heeft nu een knop met het label ‘Vernieuwen’.
    • We hebben verschillende wijzigingen aangebracht in de manier waarop de score in de speelhal wordt opgeteld, en een daarvan is dat we nu de score van elke speler afzonderlijk bijhouden, zelfs als ze stoppen met spelen.
  • Lokalisatie
    • Verschillende Spaanse, Franse en Duitse tekenreeksen zijn gecorrigeerd of verbeterd.
  • Menu’s
    • De game onthoudt of de tutorial “Hoe te spelen” al eerder is gezien; het zal dit echter afzonderlijk doen voor de Story-modus en de Arcade-modus, aangezien deze twee modi verschillend zijn.
    • We hebben enkele verbeteringen aangebracht aan de prompt waarmee je de voortgang van je verhaal en personage kunt resetten.
    • De volledige hoeveelheid gespeelde tijd kan nu worden weergegeven in het pauzemenu van de Arcade-modus.